Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna
 Strona glwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj 
Widać nie mają klientów i próbują na wszystkie sposoby. 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor
Wiadomo
Juukla
Rozgadana
Rozgadana



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 578
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland
Pe: chopak

PostWysany: Pi 15:59, 21 Mar 2014  

Z tymi stronkami to jestes lepsza niz ja, bowiem ja wczoraj tylko po 3szperalam [link widoczny dla zalogowanych] Oj bez przesady, ze zaraz kazda Polak czy Polka we Wloszech lata tylko ze szmata. Bardzo podoba mi sie wszystko co zwiazane z rzeczoznawca majatkowym, tylko koszta okropne!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Majaaaaaaaaaaa menagerem hehehehehehheheheh naprawdę żałosne żeby w ten sposób próbować łapać klientów, ale z tego co wiem to tylko na jeden raz, bo jak raz komuś spieprzycie włosy (a mało kto jest zadowolony z wASZYCh usług) to nikt już nie wróci ........................
nie był drogi w porównaniu z innymi orbitrekami...napiszcie czy będę z niego zadowolona i jakimi seriami najlepiej ćwiczyć z góry dziękuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A więc mówisz żeby używać pianki od razu po umyciu włosów? [link widoczny dla zalogowanych] Nie mówię oczywiście, żeby się ich nie pozbywać, ale też nie panikować, niemal w kazdym domu, mieszkaniu pojawiają się pająki, to normalne

Co robić, postawić sprawę na ostrzu noża, czy odpuścić? [link widoczny dla zalogowanych] b Piszcie do mnie na gg albo podajcie swój.Rzecz jasna nie musicie się spieszyć choć warto. Britney Spears- Everytime a ja uwazam ze jest fajna babeczka ..czy w teledysku czy w tancu z gwiazdami jest po prostu aktorka..zawsze ...tu z Piaskiem to przeciez tylko teledysk ..a z Maserakiem to taniec ....choc nie powiem jest przekonujaca...a juz wredni ludzie chca sobie jezyzki postrzepic..widac jakim zasciankowym panstwem jeszcze jestesmy...nawet gdyby miala z nimi romans to co? [link widoczny dla zalogowanych]
juz widze ten neon Tańczcie z Cichopek za drugim 4. w lipcu,,oszalas?????? Bo dla mnie to szczerze mówiąc spać nie daje. nigdy bym się nie pomalowała sama na tak wyjatkowy dzień, chociaż na codzien robię to sama i potrafię też robić fajne makijaże.. Dostalem antybiotyk dalacin c, oslone na jelita, tabletki na obrzek pooperacyjny i ketoprofen. Mozna smialo zakladac czerwien, pod warunkiem , ze nie bedziesz stwarzac konkurencji pannie mlodej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ludzie bez znajomosci jezyka tam pojechali i sie nie bali, wiec jesli kumasz to nie ma co sie bac
A może uknułybyśmy jakieś spotkanko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin