Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna
 Strona glwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj 
Mam bliznę na łokciu i mi całkowicie zrobiła się gładk 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor
Wiadomo
Juukla
Rozgadana
Rozgadana



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 578
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland
Pe: chopak

PostWysany: Pi 11:21, 04 Kwi 2014  

Mialalam okazje wykorzystac obu .
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzieś tu przeczytałam, że masz męża Turka- przepraszam za to pytanie i z góry wyjaśniam, że nie ma ono żadnych podtekstów ani złośliwości- otóż w zeszłym roku poznałam Turka, mocno się zakochałam, ale on kontaktu specjalnie nie podtrzymywał , dzownił rzadko, mówił , ze tęskini i kocha i tyle. Pozdrawiam Was.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na poczatku conajmniej 1/3 wyplaty idzie na mieszkanie, przecietnie za wynajem mieszkania w GTA od 600-800 na miesiac. [link widoczny dla zalogowanych] Wystarczy ciwczyc na siłowni bo jej ciało jest UMIESNIONE a nie WYCHUDZONE!!
Dziewczyny, która z was miała już taką operacje wycinania blizn? ostatni trymestr straszna nerwowka i tak do samego porodu... W ogóle nie mam czegos takiego, że stale muszę mieć butelka pod reką. Końcowy efekt to miodowy, ale oczywiscie po dekoloryzacji żadna farba długos sie nie trzymała i szybko przeswitywał rudawy. Może Wy wiecie? [link widoczny dla zalogowanych]
do - elpida - mowisz ze w miejscu naciągniecia pojawia sie tkanka łączna? Zunie skąd jesteś? pierwotnie chodziło mi o to czy kobieta musi miec idealne wymiary 90-60-90 czy tez dopuszczalny jest rozmiar 38-40 Boli, ale teraz mam swoj paznokiec i nigdy nie dam sie dotknąc cirurgowi. truskawki itp. A gdzie czytałaś opinie>>? Ja jutro mam iść do Kościoła , ale też chyba nie pójdę Jak rzadziej bywam w Kościele (w tygodniu) to fatalny jeszcze serdeczniej się uśmiecha A więc być może zaczekam ten tydzień, no chyba, że jutro 15 minut przed Mszą wieczorną zmienię zdanie, już tak nie raz był o Dobrze, że Kościół niedaleko, a samochodem to jakieś 5 minut a więc ZAWSZE zdążę CHCIEĆ TO MÓC
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijaków się odchodzi, zostawia się ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy życiem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie śmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia ,
[link widoczny dla zalogowanych]
DJ Jean - Every Single day Nie przejmuj sie tym ze ktos nazywa Cie naganiaczka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Można zrobić dziecku prezent na zajączka [link widoczny dla zalogowanych] a trwałą ktos robił w krakowie ?
zatem to jest takie troche beznadziejne sformulowanie, bo chodzi o to by przytrzymac napiecie miesni brzucha i dotknac lokaciami kolan. Aquamidu nie wstrzykne za nic, bo czytalam kilka postow dziewczyn, ktore na jednym z forow kosmetycznych pytaly sie czy ktos wie jak mozna usunac aquamid z ust, gdyz sa zrozpaczone bo jednej niby sie przesunal a druga byla niezadowolona z efektu. Cinzano Rosse ! ale wyobrażacie sobie moja minę i moje myśli...??? 4 2-litrowe butelki wody mineralnej w Aldi kosztuja 99p (niecaly funt), a w malym sklepiku jedna butelka kosztuje ok £1,50. [link widoczny dla zalogowanych]
Musze sie przynac ze pije duzo kawy ale łykam magnez i witamine B kompleks, chodze tez na basen i korzystam z masazu wodnego, mimo to sa noce, kiedy nie spie wogole. Minelo dokladnie rok i 10 miesiecy a ja mam teraz naturalne zdrowe wlosy ktore maja dlugosc do ok. w tym samym laboratorium czy w innym?? Zobaczymy. Tym wszystkim przeciwnikom chyba o to chodzi, żeby nas nastraszyć, a przy okazji kupować drogie leki np. W początkowych dniach ciązy zachorowałam na toksoplazmozę, w skutek której na badaniu USG w 22tyg.ciązy,okazało się że chodzę ok.5 tyg. Zimny okład ale bez przesady żeby z kolei nie przemrozić bo wtedy również może zrobić się stan zapalny, absolutnie niczym nie smarować , nie płukać od razu po wyrwaniu bo można pozbyć się skrzepu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie wszystko ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Praktycznie, zdecydowana większość chorób jest powiązana z jelitami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...?

tuczenie dupska w ciepłym biurze?????????????kim wy do cholery jesteście? [link widoczny dla zalogowanych] MAM KONTRAKT NA 6 TYGODNI, A POZNIEJ MUSZE ZNALEZC SOBIE PRACE W ANCHORAGE
lekarz przepisal mi gynalgin, poniewaz mialam jakis rodzaj zapalenia, swedzenie, itp... dr Świdrak? Nie moglam zasnac z tego wszystkiego. Witajcie, mam 33 lata i od dwuch tygodni przezywam koszmar ,mąż po raz drugi mnie zdradził i zostawił z dwujką dzieć. Witanko Siemanko [link widoczny dla zalogowanych]
ja też sie boje tych małych pająkow ale sam mam wdomu 2WIELKIE ptaszniki Boże...Jak czytam opinie tych ,,ludzi'' którym nie podoba się imię Nikola, to aż się flaki przewracają...Współczuję waszym dzieciom na prawdę... To jak.jestes katoliczka.praktykukaca i wierzysz w Boga to nie mozesz sobie pomoc??? nie wiecie ile mógł bym potem zarabiać i czy są jakieś studia fryzjerskie?? Trafiłam na jakąś idiotkę, która dowiedziawszy się, że jestem dziewicą nawrzeszczała na mnie i powiedziała, że w tym wieku należy regularnie chodzić do dentysty, a nie do ginekologa. duza sansa na ciąze Muszę je wrzucić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

studiuję dziennikarstwo, pracuję w chińskiej resteuracji i ogólnie mam w życiu jeden cel- być niezależną.
[link widoczny dla zalogowanych]
DAMY RADĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie powiem Tobie,jak wygląda sprawa okres a operacja - najlepiej o tym rozmawiać z lekarzem,nawet w ostatnim momencie pytać!!!Nie o takie rzeczy w szpitalu pytają! [link widoczny dla zalogowanych] Przyjmuje tak dlugo jak potrzeba a nie w 10 minut.
Banan u mnie działa n akupę przyspieszająco... Dopilnowanie terminowych wizyt jest bardzo istotną kwestią. Taki szeroki na 2 cm i długi ok 5 ( ale korba ze mnie , dobrze ,że nie chciałam go zważyć hahahaha) . Carpenters - Close To You (They Long To Be) dla mnie jest nr.1 polecam [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze kiedys spotkam chlopaka którego pokocham ze wzajemnoscia i ze nie bedzie to miłosc zakazana. ja schudlam 30 kilo i schudnięcie kolejnych 10-15 raczej nie byłoby problemem, ale mam koleznke która nosi rozmiar 34-36 i jest naprawde za chuda. ale ja np. Z jednej strony rzeczywiscie niby Wlosi bronia sie przed nimi, uwazaja ich za gorszych, ale z drugiej to co niektore narodowosci tu wyprawiaja to tez skandal. tipsy to nie tandeta jesli sa ladnie zrobione nie kazdy nosi szpony, ja jestem za jak najkrotsza dlugoscia zeby wygladaly naturalnie troche dlugie, ale zeby nie bylo od razu widac ze to tipsy hej dziewczyny Pytajnik hej !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4um4teens.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin